Besökare

Besökare online idag månad totalt

Sidor

Välkommen upp i mitt klätterträd!

Mitt foto
Mitt namn är Malin Bergroth och det är här mina tankar och funderingar existerar. Jag är en glad tjej som har 5 barn. Sofie (95), Madeleine (97), Hanna (07), Lucas(10) och Nova(11).

måndag 16 juli 2012

Första semesterveckan avklarad

Om man nu kan kalla det så då jag är hemma och är föräldraledig! ;) Hur som haver så var jag och mina 5 barn i stugan på Trollharen med mina föräldrar och "latade" oss. ;) Inte världsbäst väder, det har varit både uppehåll, regn (någon skur varje dag), åska och solsken. Men mycket varmt och kvavt hela veckan. Vi har hunnit med att åka båt, lägga nät, plockat smultron och kantareller, barnen har badat några gånger och varit till Stråtjära. N u har vi landat hemma för lite tvätt och ompackning innan jag och småbarnen följer med deras pappa och farmor o farfar till Södra Dalarna för att träffa kusinerna med familj. Hoppas på bättre väder där, så det kan bli mycket bad mm.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar