Besökare

Besökare online idag månad totalt

Sidor

Välkommen upp i mitt klätterträd!

Mitt foto
Mitt namn är Malin Bergroth och det är här mina tankar och funderingar existerar. Jag är en glad tjej som har 5 barn. Sofie (95), Madeleine (97), Hanna (07), Lucas(10) och Nova(11).

torsdag 21 juni 2012

Bilder från Furuvik i måndags

Lite bilder från Furuvik, kanonfint väder. Nästan lite för varmt mellan varven, men en helt underbar em.



Äntligen bergodalbana!

Hanna var för koncentrerad på att hålla i sig så hon glömde dra i spaken ;)

Lucas hade svårt att komma igång!

Lucas vill snurra på ratten!



Glass DET är grejor det ;)

Lite påfyllning av energi!

Jag vill också åka ju!

Nu ska vi sitta längst fram!

NU har Lucas kommit igång, jisses vad han skrattade!

Haaaannnaaaa! Var är du?

Törstig!

Hanna stålt över sin första figurballong!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar