Besökare

Besökare online idag månad totalt

Sidor

Välkommen upp i mitt klätterträd!

Mitt foto
Mitt namn är Malin Bergroth och det är här mina tankar och funderingar existerar. Jag är en glad tjej som har 5 barn. Sofie (95), Madeleine (97), Hanna (07), Lucas(10) och Nova(11).

söndag 24 juni 2012

Hemma igen!

Efter att ha spenderat midsommarhelgen i mor o fars stuga. Helt sjukt vad härligt det är att vara där nu, men det är då fanimej ett paradis. Lugnt och skönt och man gör det man tycker är skoj. Barnen trivs också, tyvärr var det lite småkyligt på lördagen och dessutom hade jag glömt ombyteskläder till Hanna. Men vi gjorde det bästa av situationen och barnen har tom hunnit bada en del. Nu är det typ 2 veckor kvar innan vi åker dit för en hel veckas vistelse.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar