Besökare

Besökare online idag månad totalt

Sidor

Välkommen upp i mitt klätterträd!

Mitt foto
Mitt namn är Malin Bergroth och det är här mina tankar och funderingar existerar. Jag är en glad tjej som har 5 barn. Sofie (95), Madeleine (97), Hanna (07), Lucas(10) och Nova(11).

måndag 11 juni 2012

Härlig helg

Vi åkte upp till mammas och pappas stuga på Trollharen i fredags em, då var det fint väder. Och vi hade en kanonfin em/kväll, Hanna var som vanligt hyper när hon kom dit och skulle hinna med allt man kan göra där på så kort tid som möjligt. ;)

På lördagen skulle det enligt SMHI regna, men när vi vaknade sken solen. Det blev visserligen lite mulet en kortis mitt på dagen, men det regnade aldrig. Under lördagen hann Hanna åka båt hela 3 gånger, första gången ville hon INTE åka båt snabbt. Andra gången var hon med mormor, morfar och storasystrarna ut och la nät och då ville hon åka fort. Lucas verkade inte gilla första båtturen, men när det var dags att hämta näten följde han med i "lilla" båten och åkte fort samt styrde båten. Nova åkte båt för första gången i sitt liv också.

På söndagen var det dags att packa ihop och åka hemåt, det känns alltid så vemodigt. Vi trivs däruppe hela familjen och det är så lugnt och stilla, även när det är mycket folk där.

Men i midsommar blir det en tripp dit igen, längtar redan!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar