Besökare

Besökare online idag månad totalt

Sidor

Välkommen upp i mitt klätterträd!

Mitt foto
Mitt namn är Malin Bergroth och det är här mina tankar och funderingar existerar. Jag är en glad tjej som har 5 barn. Sofie (95), Madeleine (97), Hanna (07), Lucas(10) och Nova(11).

tisdag 10 april 2012

Sitter här och gäspar...

Trots att jag faktiskt kände mig utvilad efter helgen. Men vet ni.... Hör och häpna... Nova har sovit hela natten utan att äta välling. Vaknade strax efter fem för att jag försökte väkca Jonas. Den som krånglat inatt är Hanna, hon trodde hon kissat i sängen och var så envis. Sedan har hon sovit mellan oss och då sover jag helt värdelöst. Måste bero på det och att vi inte kom i säng som vi borde.

Men i em ska jag till gymmet och cykla, hoppas på att få en energiboost då.

Ha en riktigt bra start på veckan!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar