Besökare

Besökare online idag månad totalt

Sidor

Välkommen upp i mitt klätterträd!

Mitt foto
Mitt namn är Malin Bergroth och det är här mina tankar och funderingar existerar. Jag är en glad tjej som har 5 barn. Sofie (95), Madeleine (97), Hanna (07), Lucas(10) och Nova(11).

måndag 9 april 2012

Ännu en helg som passerat

Jag och barnen har i helgen varit i Hofors hos mina föräldrar, Jonas har varit ensam hemma av olika anledningar. Jag och barnen har haft en lugn härlig helg tillsammans med mina föräldrar, mycket god påskmat och annan mat samt en och annan godisbit har det blivit. Nova har bara sovit efter lunch och sovit "länge" på morgonen (6.30). Känner mig rätt utvilad, mer än på länge i varje fall. I morgon är det dags för jobb igen, hoppas jag är rätt pigg då med.

Ha en god måndagskväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar