Besökare

Besökare online idag månad totalt

Sidor

Välkommen upp i mitt klätterträd!

Mitt foto
Mitt namn är Malin Bergroth och det är här mina tankar och funderingar existerar. Jag är en glad tjej som har 5 barn. Sofie (95), Madeleine (97), Hanna (07), Lucas(10) och Nova(11).

tisdag 3 april 2012

Huvudvärk från helvetet

Vaknade halv 4 av Nova, efter att ha försökt få henne att lugna ner sig och somna om i 30 minuter väckte jag Jonas som klev upp typ nästan direkt (vilket är riktigt bra gjort) och tog henne så jag fick sova en stund till. Vaknade med huvudvärk och hade hoppats på att den skulle gå över av att få sova lite till. Men inte då, huvudvärk när klockan ringde också och död. Upp och i med frukost, iväg till jobbet. Huvudvärken blev lite bättre ute i kylan, men efter ett tag på jobbet var den samma lika igen. Hade svårt att överhuvudtaget koncentrera mig. Men nu efter lunch är det lite bättre.

Några timmar kvar, sedan träning. Undrar om jag ska köra på Crosstrainern idag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar