Besökare

Besökare online idag månad totalt

Sidor

Välkommen upp i mitt klätterträd!

Mitt foto
Mitt namn är Malin Bergroth och det är här mina tankar och funderingar existerar. Jag är en glad tjej som har 5 barn. Sofie (95), Madeleine (97), Hanna (07), Lucas(10) och Nova(11).

måndag 2 januari 2012

Nytt år och nya möjligheter

Nu är vi hemma efter att ha firat nyårsafton i Hofors hos mina föräldrar med god mat och smällare. Vi passade på att på fm ta lilla julafton med paketutdelning och barnen fick fina presenter som de gillade att leka med. Senare åt vi potatisgratäng och oxfilé, fruktsallad och vaniljvisp, fyrverkeri och sist men inte minst skålade vi in det nya året alldeles innan vi kröp i säng.

Lucas tyckte det var jätteskoj med fyrverkeriet, de första pjäserna stod han och skrattade och klappade händerna åt. Senare satt han på Sofies arm och sa mera efter varje tårta som vi smällde av.

Fredag till idag var vi i Hofors och Lucas tjatar om morfar stup i kvarten känns det som, men ändå är han liiite blyg mellan varven där.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar