Besökare

Besökare online idag månad totalt

Sidor

Välkommen upp i mitt klätterträd!

Mitt foto
Mitt namn är Malin Bergroth och det är här mina tankar och funderingar existerar. Jag är en glad tjej som har 5 barn. Sofie (95), Madeleine (97), Hanna (07), Lucas(10) och Nova(11).

tisdag 10 januari 2012

Första dagen på dagis efter jul

Barnen har haft julledigt och började på dagis igen idag. Hanna sa i morse att hon inte ville gå på dagis, men när vi väl var där var det inga problem. Lucas var glad och sken som en sol hela vägen dit i vagnen. Men när jag parkerade vagnen och skulle lyfta ur honom då började stora krokodiltårar rinna och han snyftade ordentligt. frågade efter nappen så jag sa att han skulle få den när vi skulle vinka. Lillkillen grät hela tiden medan jag klädde av honom, gav honom en napp och tog upp honom på armen då lugnade han sig. Sedan när det var dags att vinka blev han ledsen igen. Tur jag vet att det går över direkt jag vinkat och kommit utom synhåll, det var så idag med fick jag höra när jag hämtade. De hade haft skoj hela dagen, men Lucas hade bråttom hem.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar