Besökare

Besökare online idag månad totalt

Sidor

Välkommen upp i mitt klätterträd!

Mitt foto
Mitt namn är Malin Bergroth och det är här mina tankar och funderingar existerar. Jag är en glad tjej som har 5 barn. Sofie (95), Madeleine (97), Hanna (07), Lucas(10) och Nova(11).

lördag 7 januari 2012

Sista veckan i frihet ;-)

Nu går vi snart in i sista veckans ledighet innan allvaret börjar igen. Hoppas hoppas hoppas att det kommer fungera och att jag orkar med detta nu då.

Annars händer det lite på om på här hemma, köket börjar bli klart nu. Har monterat lite sladdar och skarvdosor nu och det som återstår är att sy gardiner så vi har när vi tar bort julgardinerna och sedan någon typ av förvaring för Tassimo kapslarna.

Idag satta jag äntligen upp skenor på väggen för hyllsystemet i sovrummet och monterade två hyllor, ska upp fler hyllor också. Fick dessutom upp krokar på väggen att hänga Lucas gitarr och Hannas ukulele på.

Snart ska vi börja tapetseringen i vardagsrummet som ska vara klar innan jag börjar jobba och dessutom ska det upp hyllsystem i förrådet under trappen. En hel del kvar med andra ord, men det kommer bli bra och kännas större här hemma sedan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar