Besökare

Besökare online idag månad totalt

Sidor

Välkommen upp i mitt klätterträd!

Mitt foto
Mitt namn är Malin Bergroth och det är här mina tankar och funderingar existerar. Jag är en glad tjej som har 5 barn. Sofie (95), Madeleine (97), Hanna (07), Lucas(10) och Nova(11).

söndag 25 december 2011

Julafton

Firade vi hos mina svärföräldrar, Jonas syster med familj var där också. Mycket lek och stoj för barnen och en hel del paket att öppna. God mat och trevligt sällskap.
Gabriel, Frida o Hanna tittar på Kalle Anka i väntan på klapparna!

Lucas, jag och Nova

Nova tittar på kameran med stoooora ögon!

Längst bak: Hanna o Frida
Fram: Lucas, Nova o Gabriel

Hanna har fått första julklappen

Lucas samma lika!

Hannas favoritklapp!

Farmor Viola, Nova och pappa Jonas

Gottegrisen Lucas i högsta hugg att äta upp en chokladtomte!

Pappa Jonas och Nova

Frida och Hanna har klätt ut sig i Fridas prinsessklänningar som hon fick i julklapp!

Lucas ska vispa och Gabriel spela keyboard!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar