Besökare

Besökare online idag månad totalt

Sidor

Välkommen upp i mitt klätterträd!

Mitt foto
Mitt namn är Malin Bergroth och det är här mina tankar och funderingar existerar. Jag är en glad tjej som har 5 barn. Sofie (95), Madeleine (97), Hanna (07), Lucas(10) och Nova(11).

onsdag 25 januari 2012

Hanna sjuk

I måndags kväll när jag la mig i sängen hörde jag att Hanna lät som om det fanns risk för kruppanfall under natten, men vi vaknade på morgonen utan att det hänt. Däremot hade hon jobbigt att andas och fick ventoline, blev bättre men inte helt hundra. Innan hon gick och la sig fick hon mer ventoline, i morse vaknade hon och hade lika jobbigt att andas igen. Fick ventline men blir som sagt inte riktigt bra ändå, ringde till HC och fick en tid till kl 13. Feber har hon också, 38,0 igår o 38,5 idag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar