Besökare

Besökare online idag månad totalt

Sidor

Välkommen upp i mitt klätterträd!

Mitt foto
Mitt namn är Malin Bergroth och det är här mina tankar och funderingar existerar. Jag är en glad tjej som har 5 barn. Sofie (95), Madeleine (97), Hanna (07), Lucas(10) och Nova(11).

onsdag 29 juni 2011

BVC med läkarbesök

Idag på morgonen var vi med Nova till BVC som innefattade läkarbesök också. Allt såg bra ut och idag vägde hon 4420 gram och var 54 cm lång. Det enda vi ska hålla koll på är att hon pruttar varje dag och att det inte går mer än 10 dagar mellan bajset, just nu vet vi inte exakt hur långe sedan det var sist. Men åtminstone sedan i lördags, vet att hon inte bajsat på söndagen och framåt.

Utvecklingsmässigt så har hon börjat lyfta på huvudet när hon ligger på magen, ler, försöker vända sig runt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar