Besökare

Besökare online idag månad totalt

Sidor

Välkommen upp i mitt klätterträd!

Mitt foto
Mitt namn är Malin Bergroth och det är här mina tankar och funderingar existerar. Jag är en glad tjej som har 5 barn. Sofie (95), Madeleine (97), Hanna (07), Lucas(10) och Nova(11).

söndag 19 juni 2011

Bilproblem!

Igår var vi till Valbo för att shoppa lite. Handlade inte så mycket, bara några klädplagg åt småbarnen och annat smått o gott som behövdes. Hittade inget som jag själv ville köpa.

När vi skulle åka hem, hittade jag först inte bilnyckeln och vi har baa en nyckel. :-S Sedan på väg hem känner jag att växlarna börjar krångla, de blir svårare att lägga i och rätt som det var gick det bara att ha en växel i och det är en hög sådan så vi blev stående. Mamma o pappa kom och bogserade hem oss. Jag gissade på att växellådan gått sönder, kollade lite på laga.se och insäg att de inte är så billiga. När vi kom hem tittade pappa under huven och såg att växelföraren hoppat isär, så förhoppningsvis behövs bara någon del till den funktionen. Men just nu har vi ingen bil att åka i och vet inte när den är hel igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar