Besökare

Besökare online idag månad totalt

Sidor

Välkommen upp i mitt klätterträd!

Mitt foto
Mitt namn är Malin Bergroth och det är här mina tankar och funderingar existerar. Jag är en glad tjej som har 5 barn. Sofie (95), Madeleine (97), Hanna (07), Lucas(10) och Nova(11).

lördag 25 juni 2011

Värsta midsommaren

Igår var vi glada i hågen och fixade det sista med packning och handling inför resan till mina föräldrars stuga på Trollharen. Men när jag skulle gå ut till parkeringen för att hämta bilen startar den inte, händer liksom inget mer än att bensinpumpen går. Van som jag är med att gamla bilen krånglade med batteriet samt att indikatorn på batteriet visade på att det var dags att ladda, ringer jag min fd man som kommer med startkablar. Men inte hjälpte inte, bilen vägrar start och vi är kvar hemma. :-( Alla är grymt missnöjda. Inte nog med att vi fick lämna in bilen på verkstad tidigare i veckan för att det var något fel med växlarna, han märkte då att höger drivknut måste bytas pronto så på tisdag ska den igen. De två felen kommer gå på 5000 kr att laga och nu har vi ytterligare ett fel på bilen. Jag börjar bli rätt less på dessa bilproblem som vi har heeeeela tiden.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar