Besökare

Besökare online idag månad totalt

Sidor

Välkommen upp i mitt klätterträd!

Mitt foto
Mitt namn är Malin Bergroth och det är här mina tankar och funderingar existerar. Jag är en glad tjej som har 5 barn. Sofie (95), Madeleine (97), Hanna (07), Lucas(10) och Nova(11).

torsdag 16 juni 2011

Dåligt med bloggande!

Sedan sist har Nova blivit väldigt snorig, med tjock genomskinligt snor. Har köpt koksaltlösning idag och hoppas det ska hjälpa henne lite. Lucas är också rejält snorig, medan Hanna är bara lite snorig.

Annars flyter allt på här hemma, amningen fungerar bättre än med något av de andra barnen. Så nu håller jag tummarna att det fortsätter så, har inhandlat bröstpump så jag kan få avlastning med matning någon gång ibland ändå.

Har hunnit fyll 40 år, inte känner jag mig nå annorlunda för det. Fick pengar i present så nu har jag varit på stan i 2 omgångar och shoppat. Funderar på att åka till Valbo en dag och shoppa lite mer, tänkte nämligen byta ut alla mina t-shirts.

Madde har hunnit fylla 14 år och vi firade både henne och mig i lördags. Med bullar, chokladbollar och jordgubbstårta.

Var ner på jobbet i onsdags och bjöd på 40 års tårta samtidigt som jag visade upp Nova för alla. De har anställt några fler så det börjar bli många där nu. Svårt att få plats i lunchrummet, finns inte stolar åt alla nu. Få se om jag kommer börja jobba i januari istället och Jonas får vara hemma pappaledig från skolan ett tag.

Vi har bestämt dopdatum till den 27/8 kl 13.30 i Björsjö kyrka. Dessutom har vi redan inhandlat dopklänning.
Det var väl en kort sammanfattning av den senaste tiden, nä just ja Nova är nu 3 veckor. Var tar tiden vägen?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar