Besökare

Besökare online idag månad totalt

Sidor

Välkommen upp i mitt klätterträd!

Mitt foto
Mitt namn är Malin Bergroth och det är här mina tankar och funderingar existerar. Jag är en glad tjej som har 5 barn. Sofie (95), Madeleine (97), Hanna (07), Lucas(10) och Nova(11).

söndag 26 juni 2011

Uppdatering om skadan

Igår kväll var vi till akuten för att sy läppen, väl där och efter lång väntetid får vi träffa en läkare från öron, näsa, hals som säger att de inte kommer sy. Hon tycker det är en större risk att söva än att det blir ett fult ärr utan att sy. Det här är Lucas på väg till akuten i vagnen.
Precis klivit av bussen vid Polhem på väg till första instansen med träff av sköterska och läkare på Södertull

Väntar på läkaren på akuten!

Här kommer två bilder på hur läppen ser ut idag, inte så himla trevligt. Men något bättre än igår däremot, i morgon ska det ringas till tandläkaren så de får titta på tänderna och tandköttet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar