Besökare

Besökare online idag månad totalt

Sidor

Välkommen upp i mitt klätterträd!

Mitt foto
Mitt namn är Malin Bergroth och det är här mina tankar och funderingar existerar. Jag är en glad tjej som har 5 barn. Sofie (95), Madeleine (97), Hanna (07), Lucas(10) och Nova(11).

onsdag 27 oktober 2010

Finns de som tycker vi är...

tidiga med många inköp till barnen. Den här gången håller jag med de som anser det då vi redan har köpt oss en syskonvagn begagnad, men vi fick en -07 Herqules Twin Raptor med 2 mjukliftar och regnskydd för 2500 + halva frakten 150 så totalt 2650 kr så då kunde vi liksom inte låta tillfället glida oss ur händerna. Med den vagnen känns det inte som om vi behöver kompromissa ett endaste dugg. Tyvärr har jag ingen bild på våran vagn, men däremot en likadan från en annan annons på blocket.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar