Besökare

Besökare online idag månad totalt

Sidor

Välkommen upp i mitt klätterträd!

Mitt foto
Mitt namn är Malin Bergroth och det är här mina tankar och funderingar existerar. Jag är en glad tjej som har 5 barn. Sofie (95), Madeleine (97), Hanna (07), Lucas(10) och Nova(11).

lördag 16 oktober 2010

Inhandlat idag..

Eftersom det var minusgrader i morse kom vi på att Hanna inte hade några vinterskor så vi åkte till Valbo för att titta efter skor åt henne och lite annat som behövs till vintern. Dessutom hade vi fått lunchkuponger på Ikea så vi passade på att utnyttja de.

Det här är skörden av denna dag i Valbo.

jacka åt Lucas från HM

Mössa åt Lucas från HM

Vantar åt Hanna från Intersport

Vantar åt Lucas från Intersport

Fleecetröja åt Hanna från HM

Vinterstövlar i Gore Tex åt Hanna från Eurosko, ett riktigt fynd för 300 kr hade kostat 600 kr

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar