Besökare

Besökare online idag månad totalt

Sidor

Välkommen upp i mitt klätterträd!

Mitt foto
Mitt namn är Malin Bergroth och det är här mina tankar och funderingar existerar. Jag är en glad tjej som har 5 barn. Sofie (95), Madeleine (97), Hanna (07), Lucas(10) och Nova(11).

måndag 1 november 2010

Intelligender

är ett enkelt test för hemma bruk som ska visa vilket kön som göms i magen redan från v. 10. Jag gjorde ett sådant i morse (och även när jag väntade Lucas), denna gången blev det lite tvetydigt. Förra gången var det helt klart en pojke.

Här är bilderna, gul-orange = flicka och grön = pojke.

foto med kameran

foto med kameran

foto med kameran

Foto med mobilen!

Så vad blir slutsatsen av detta test? Jag mailade företaget få se om de kan hjälpa mig med tolkningen. Sofie och Jonas skämtade om att det ser ut så för att det är tvillingar.

På torsdag ska vi träffa läkaren och diskutera fosterdiagnostik, så då gör han väl ett vul och vi får se hur många bebisar där finns i magen. Lucas var ju tvilling från början fast hans tvilling hade börjat tillbakabildats vid första läkarbesöket. Så vi får väl se. Dessutom måste vi bestämma oss för om vi vill göra KUB först eller om vi ska göra fostervattensprov direkt. :-S

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar