Besökare

Besökare online idag månad totalt

Sidor

Välkommen upp i mitt klätterträd!

Mitt foto
Mitt namn är Malin Bergroth och det är här mina tankar och funderingar existerar. Jag är en glad tjej som har 5 barn. Sofie (95), Madeleine (97), Hanna (07), Lucas(10) och Nova(11).

fredag 15 oktober 2010

v. 6+5

Idag var det dags för inskrivning hos BM och vad härligt det är att komma upp till receptionen och mötas av vår BMs stora leende. Hon måste vara den bästa i hela Sverige, så go och glad. Alltid ett stort leende på läpparna. Lite förvånad lät hon nog över att vi var där igen och väntade nästa lilla knytte. Sist vi träffades pratade jag om sterilisering och nu har jag en liten en i magen. Helt sjukt egentligen.

Inskrivningen gick bra, alla värden såg bra ut tom blodtrycket på 135/80 är ju helt ok. Sedan var det ju dags att ta blodprover och herregud vad jag tycker det är jobbigt att ta prov i armvecket. *ryser* Den här gången har jag inte tänkt så mycket på förlossningen, men naturligtvis tog ju BM upp det. Och helt ärligt känner jag lite smått ångest inför tanken på en till förlossning.

Vi fick en ny tid till läkaren som nu är 4 november och då ska vi prata fosterdiagnostik och samtidigt prata om förlossningen iom att jag haft smått häftiga förlossningar. Med Hanna hann inte jag med och med Lucas hann inte Lucas med. Så vi får väl se vad det blir för alternativ denna gången.

BM kommer jag inte träffa förrän efter jul någon gång.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar