Besökare

Besökare online idag månad totalt

Sidor

Välkommen upp i mitt klätterträd!

Mitt foto
Mitt namn är Malin Bergroth och det är här mina tankar och funderingar existerar. Jag är en glad tjej som har 5 barn. Sofie (95), Madeleine (97), Hanna (07), Lucas(10) och Nova(11).

onsdag 13 oktober 2010

v. 6+3

Ok, dags att börja fatta att jag faktiskt är gravid igen och ska ha en bebis i början av juni nästa år. Än så länge har det inte hänt så mycket mer än att jag inte fått mens och har lite växtvärk då och då. Funderingarna kring syskonvagn finns där och kommer ältas fram och tillbaka länge. Det är tur vi har tid på oss. På fredag ska vi till barnmorskan för inskrivning få se vad hon säger. Sist jag träffade henne pratade jag om sterilisering. Sedan väntar läkartid i början av november för att prata fosterdiagnos och då görs väl första VUL, få se om det "bara" är en liten en därinne eller inte.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar