Besökare

Besökare online idag månad totalt

Sidor

Välkommen upp i mitt klätterträd!

Mitt foto
Mitt namn är Malin Bergroth och det är här mina tankar och funderingar existerar. Jag är en glad tjej som har 5 barn. Sofie (95), Madeleine (97), Hanna (07), Lucas(10) och Nova(11).

lördag 2 oktober 2010

Tidiga som vi är...

har vi redan börjat titta ut syskonvagnar, men alltså hallå vad dåligt utbud det är. Vi har inte hittat någon vagn som har alla kriterier vi skulle önska. Just nu är det samma som vi har enkelvagn nu men i syskonvagn alltså Emmaljunga Nitro Twin eller Babytravel Dublin som finns på marknaden och går att beställa. Men jag tror att jag fastnat för Herqules Twin Raptor som de tyvärr slutat tillverka och man enbart kan få tag i begagnat. Det viktigaste för oss är att det är svängbart/bara framhjul och justerbart handtag. Som tur är har vi lååång tid på oss att bestämma oss.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar