Besökare

Besökare online idag månad totalt

Sidor

Välkommen upp i mitt klätterträd!

Mitt foto
Mitt namn är Malin Bergroth och det är här mina tankar och funderingar existerar. Jag är en glad tjej som har 5 barn. Sofie (95), Madeleine (97), Hanna (07), Lucas(10) och Nova(11).

torsdag 10 juni 2010

Rapport från syträsket ;-)

Idag har jag sytt och svurit och sytt lite mer. Nu är dopklänningen så gott som klar, i morgon ska jag sy:
* knapphål
* stickning runt halsen
* fålla fodret i midjesömmen

Sedan är det en detalj kvar med ett band i mörkare blått som jag inte riktigt vet hur jag ska få till, men det blir lite tankeverksamhet så fixar jag nog det med.

När denna är klar väntar ett par specialsydda byxor åt Sofie, kommer blogginlägg om det med sedan.

Här är en bild på klänningen i dagsläget.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar