Besökare

Besökare online idag månad totalt

Sidor

Välkommen upp i mitt klätterträd!

Mitt foto
Mitt namn är Malin Bergroth och det är här mina tankar och funderingar existerar. Jag är en glad tjej som har 5 barn. Sofie (95), Madeleine (97), Hanna (07), Lucas(10) och Nova(11).

måndag 21 juni 2010

Första besöket i Furuvik för säsongen

eller det är inte riktigt sant, var dit för ett tag sedan för att fixa säsongskorten som vi får köpa via hyresgästföreningen. Men det hade blivit en liten miss när de var och hämtade ut inlösenkupongerna så vi hade fått 2 vuxna o 2 barn trots att mina stora barn är över 13 båda två. Efter lite strul med furuvik så har vi nu hämtat ut våra säsongskort och gick runt i parken och tittade på djuren. Strålande solsken var det och Hanna fick klappa får o getter, dessutom låg kängururna (eller kängrursarna enligt Hanna) bara typ 2 meter från stängslet. Lite häftigt att man liksom går mitt i deras inhängnad och ännu häftigare när de ligger så nära stigen man går på.

Hanna blev dock besviken på att inte få åka karusell och bada idag, så nu måste vi åka dit snart igen så hon får göra även det.
Hanna har en liten pratstund med fåret!
Så himla sött föl hade de där också!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar