Besökare

Besökare online idag månad totalt

Sidor

Välkommen upp i mitt klätterträd!

Mitt foto
Mitt namn är Malin Bergroth och det är här mina tankar och funderingar existerar. Jag är en glad tjej som har 5 barn. Sofie (95), Madeleine (97), Hanna (07), Lucas(10) och Nova(11).

söndag 13 juni 2010

Olycka i klätterställningen

Idag blev Hanna av misstag omkullknuffad av en pojke i klätterställningen på gården. Hon stod på en nivå och ramlade raklång på rygg ner på nästa nivå och slog huvudet i trästaketet som är runt själva ställningen. Hon sover nu, men kom på när jag låtit henne somna att vi kanske egentligen skulle ha hållt henne vaken ett tag till för att vara på säkra sida. Men de senaste gångerna vi tittat till henne nu verkar hon må helt ok i alla fall. Vi får väl se hur det verkar i morgon.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar