Besökare

Besökare online idag månad totalt

Sidor

Välkommen upp i mitt klätterträd!

Mitt foto
Mitt namn är Malin Bergroth och det är här mina tankar och funderingar existerar. Jag är en glad tjej som har 5 barn. Sofie (95), Madeleine (97), Hanna (07), Lucas(10) och Nova(11).

onsdag 16 juni 2010

Lucas inte riktigt pigg

Igår kväll och inatt har inte Lucas varit sig själv, ledsen och verkat ha ont plus att han varit/ är så tät i näsan att han har svårt att använda nappen. Undrar vad det är, kan det måhända vara tänder på gång? Något förhöjd temp har han också och just nu nyser han som jag vet inte vad, men är rätt nöjd och glad. Vi får njuta så länge gladheten varar.

Och Hanna vaknade inatt o ville jag skulle ligga i hennes säng, då lät hon precis som innan hon får kruppanfall. Nu på morgonen är hon fruktansvärt hes.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar