Besökare

Besökare online idag månad totalt

Sidor

Välkommen upp i mitt klätterträd!

Mitt foto
Mitt namn är Malin Bergroth och det är här mina tankar och funderingar existerar. Jag är en glad tjej som har 5 barn. Sofie (95), Madeleine (97), Hanna (07), Lucas(10) och Nova(11).

söndag 1 juni 2014

Sista dagen i frihet!

Då är sista dagen i frihet över, buss och tågkort ordnade. Så i morgon smäller det och jag åker ända till Uppsala för att jobba min första dag. Det är kluvna känslor över detta, härligt att få lön igen men jobbigt att det blir så långa dagar. Jag hoppas på att snarast få börja jobba på tåget till och från Uppsala vilket innebär att dagarna blir något kortare. Jonas får det jobbigt som både ska lämna och hämta barnen, blir en ny upplevelse för honom.

Ha en bra söndag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar