Besökare

Besökare online idag månad totalt

Sidor

Välkommen upp i mitt klätterträd!

Mitt foto
Mitt namn är Malin Bergroth och det är här mina tankar och funderingar existerar. Jag är en glad tjej som har 5 barn. Sofie (95), Madeleine (97), Hanna (07), Lucas(10) och Nova(11).

onsdag 25 juni 2014

God morgon onsdag!

Nu var det längesedan jag skrev något här, vad har då hänt? Inte särskilt mycket egentligen, vi var i stugan på Trollharen över midsommar. Kallt som fan var det, men vi hade en trevlig helg. Tyvärr avslutades den med ett utbrott för Hanna.

Nu har jag snart jobbat 1 månad och jag trivs fortfarande lika bra, det går förvånansvärt bra att pendla. Nu har jag börjat jobba på tåget till och från Uppsala så då är jag inte borta riktigt lika länge om dagarna. Men alltså jag hinner inte mycket när jag jobbar. Tur Jonas lämnar och hämtar barnen om dagarna annars vet jag inte hur jag skulle lösa det. 2,5 veckor kvar till semestern på 3 veckor, hoppas det blir bättre väder då.

Ha en bra onsdag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar