Besökare

Besökare online idag månad totalt

Sidor

Välkommen upp i mitt klätterträd!

Mitt foto
Mitt namn är Malin Bergroth och det är här mina tankar och funderingar existerar. Jag är en glad tjej som har 5 barn. Sofie (95), Madeleine (97), Hanna (07), Lucas(10) och Nova(11).

onsdag 18 juni 2014

Snart 3 veckor!

Snart har jag jobbat 3 veckor, visserligen har det varit både röda dagar och halvdagar under dessa veckor med men alltså jag har hamnat på helt rätt företag. Hoppas jag fortsätter känna så. Nu börjar jag få ordning på min bärbara dator så jag kan börja jobba på tåget med så kanske jag slipper dessa tidiga morgnar. Idag kliver jag upp 4:25, tar bussen 5:02 och tåget 5:37. Åker hem från Uppsala 16:09 och kommer till Gävle 17:20. Men när jag börjar jobba på tåget så kommer jag ta ett tåg 1 timme senare på morgonen och 1 timme tidigare på em.

Vad gäller lägenheten jag fått erbjudande om så kommer jag tacka nej till den då jag i dagsläget inte har råd med ens en dubbel hyra än mindre om jag måste betala tapeterna i lägenheten, främst i vardagsrum, hall nere och uppe där det är en hel del slitet. Vi får väl se hur det ser ut om ett år, då jag borde ha hunnit spara ihop lite pengar till dess.

Ha en bra onsdag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar