Besökare

Besökare online idag månad totalt

Sidor

Välkommen upp i mitt klätterträd!

Mitt foto
Mitt namn är Malin Bergroth och det är här mina tankar och funderingar existerar. Jag är en glad tjej som har 5 barn. Sofie (95), Madeleine (97), Hanna (07), Lucas(10) och Nova(11).

onsdag 4 juni 2014

3 dagar..

har jag jobbat nu och det går över förväntan att pendla. Så härligt att känna sig behövd och att ha bra arbetskamrater igen. Kort introduktion, 1 dag sedan in i hetluften ;) Nä skämt och sido, jag har faktiskt fått en uppgift som jag ska göra och har stött och blött fram och tillbaka innan det var ens i närheten av att fungera. Men nu är det bara en liiiiten sak kvar på det att fixa innan det är klart.

Barnen har accepterat detta utan bråk så vi hoppas det fortsätter på det sättet.

Nu ska jag titta på tv en stund med Sofie och Jonas innan sängdags.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar