Besökare

Besökare online idag månad totalt

Sidor

Välkommen upp i mitt klätterträd!

Mitt foto
Mitt namn är Malin Bergroth och det är här mina tankar och funderingar existerar. Jag är en glad tjej som har 5 barn. Sofie (95), Madeleine (97), Hanna (07), Lucas(10) och Nova(11).

tisdag 5 november 2013

Vardag igen!

Har nu varit hemma någon dag efter helgen hos mina föräldrar där jag hjälpte de att spackla, slipa och måla tak samt spackla väggar. Nästa gång är det tapetsering på schemat och kanske läggning av golv?

Barnen piggare och var på dagis/skola igår och ska gå idag med så nu håller vi tummarna.

Kollade precis mina intresseanmälningar på Gavlegårdarna och som det ser ut nu kommer jag INTE få något erbjudande på någon av lägenheterna så nu behöver jag inte fundera på flytt längre.

Ha en riktigt bra tisdag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar