Besökare

Besökare online idag månad totalt

Sidor

Välkommen upp i mitt klätterträd!

Mitt foto
Mitt namn är Malin Bergroth och det är här mina tankar och funderingar existerar. Jag är en glad tjej som har 5 barn. Sofie (95), Madeleine (97), Hanna (07), Lucas(10) och Nova(11).

måndag 25 november 2013

Måndagmorgon och livet leker!

Idag har vi vaknat på rätt sida allihop tror jag. Barnen var inget större problem med i morse och är nu lämnade på dagis och skola. I helgen var vi i Hofors och hade det mysigt med mor o far. Den här veckan är i alla fall till en början fullspäckad. Idag läkartid för Sofie, i morgon ska jag kolla på jobbet jag hade en intervju för förra veckan (håll tummarna) och onsdag ska jag till TRR och jag hoppas på att få säga åt min kontakt där att jag har fått jobb.

Annars är planen att julbaka med saffransbullar, lite mer pepparkakor och ett pepparkakshus samt göra julgodis och annat gott. Snart är julen här, bara 4 veckor kvar nu och alla klappar inhandlade. På söndag ska adventstakar fram och julgardiner upp, det ska bli så himla mysigt. Bara snön som saknas nu! Härligt härligt!

Ha en fin fin vecka nu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar