Besökare

Besökare online idag månad totalt

Sidor

Välkommen upp i mitt klätterträd!

Mitt foto
Mitt namn är Malin Bergroth och det är här mina tankar och funderingar existerar. Jag är en glad tjej som har 5 barn. Sofie (95), Madeleine (97), Hanna (07), Lucas(10) och Nova(11).

fredag 1 november 2013

Fredag igen!

Nu har vi haft en lovvecka med barnen, tyvärr har vi inte kunnat göra så mycket för att det har varit läkarbesök och provtagningar. Men vi har i alla fall varit och hälsat på bästa Kimberly med familj i Skutskär och igår skulle barnen gå bus eller godis, men Lucas fegade ur för det var för mörkt ute.

Igår såg jag på Gavlegårdarnas hemsida att ett parhus på Brynäs blir ledig så nu har jag gjort intresseanmälan på det, igår kväll låg jag på första plats och idag ligger jag på andra plats. Så vi får väl se om en vecka om jag ens får erbjudande på den. Jag har också anmält intresse på en enplans fyra i hemsta med lägre hyra än här.

Idag tar vi det lugnt på fm och sedan ska barnen till Jonas och jag åker till Hofors för att hjälpa de att tapetsera och måla i sovrummet.

Ha en riktigt trevlig helg på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar