Besökare

Besökare online idag månad totalt

Sidor

Välkommen upp i mitt klätterträd!

Mitt foto
Mitt namn är Malin Bergroth och det är här mina tankar och funderingar existerar. Jag är en glad tjej som har 5 barn. Sofie (95), Madeleine (97), Hanna (07), Lucas(10) och Nova(11).

måndag 11 november 2013

Helgen bara rusade förbi

I fredags hade vi filmkväll jag och de tre små, vi hyrde Epic och de satt som på nålar hela filmen. Lucas tyckte det var så spännande att han inte hade tid att äta snax ens. Senare när de sov kom Sofie hem brun och fin. Nova hade ju feber igen.

Lördag bara slöade vi bort hemma, eller det är inte heller riktigt sant. Vi gick hela högen till kiosken och lämnade tillbaka filmen så fick de köpa lite lördagsgodis.

Söndag så var vi till Kimberly på em så barnen fick leka av sig med hennes barn. Nova hade feber hela helgen men idag på morgonen var hon feberfri och är det fortfarande i skrivande stund så i morgon får hon också gå på dagis.

Jag fick tummen ur och ringde kommunens budget och skuldrådgivare så nu ska här tittas över vad jag kan göra åt mina otroligt stora skulder. Dessutom har jag lyckats få bilregistret att avregistrera motorcykeln som jag sålde till Norge för typ 10 år sedan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar