Besökare

Besökare online idag månad totalt

Sidor

Välkommen upp i mitt klätterträd!

Mitt foto
Mitt namn är Malin Bergroth och det är här mina tankar och funderingar existerar. Jag är en glad tjej som har 5 barn. Sofie (95), Madeleine (97), Hanna (07), Lucas(10) och Nova(11).

onsdag 16 oktober 2013

HC och röntgen idag då!

Ringde HC i morse och sköterskan trodde inte sina öron när jag berättade att Sofie blivit hemskickad igår för att röntgen var stängd, för röntgen stänger inte på natten. I alla fall fick vi en tid 10.45 till läkaren, han klämde och kände och sa att det är förmodligen ledbanden som är av (helt eller delvis) men vi fick ändå åka upp till sjukhuset och röntga. Väl där gick det fort med röntgen och resultat, som tur är så var det ingen fraktur. Men hon har rejält ont i foten och handleden där hon har det största skrapsåret.

Ha en trevlig onsdag kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar