Besökare

Besökare online idag månad totalt

Sidor

Välkommen upp i mitt klätterträd!

Mitt foto
Mitt namn är Malin Bergroth och det är här mina tankar och funderingar existerar. Jag är en glad tjej som har 5 barn. Sofie (95), Madeleine (97), Hanna (07), Lucas(10) och Nova(11).

onsdag 23 oktober 2013

Fjantiga på dagis

Hur fan ska man kunna få ett jobb och sedan behålla det när dagis ska hålla på och leka doktor? det blir ju helt omöjligt när de skickar hem barnen och kräver att de ska vara hemma dagen efter för att DE har diagnosticerat en ögoninflammation eller att barnet är för trött. Kanske kanske ointresset att vara med i leken beror på att bästa kompisen är utomlands och ska vara borta flera veckor? Rinniga ögon behöver inte vara ögoninflammation och dessutom säger tom smittskyddsläkarna att barnen visst kan vara på dagis då.

Så hur fan tycker dagis man ska göra? Eller är det så att dagispersonal blivit oerhört mer fjantiga nu än när mina tonåringar var små?

Ha en bra onsdagskväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar