Besökare

Besökare online idag månad totalt

Sidor

Välkommen upp i mitt klätterträd!

Mitt foto
Mitt namn är Malin Bergroth och det är här mina tankar och funderingar existerar. Jag är en glad tjej som har 5 barn. Sofie (95), Madeleine (97), Hanna (07), Lucas(10) och Nova(11).

onsdag 26 juni 2013

Snart "semester"

Då är det "bara" 3 dagar kvar innan barnen är sommarlediga från dagis, det är Hannas siste 3 dagar på dagis. I höst börjar hon i skolan, inskolning på fritids börjar 5 augusti. Spännande värre!

I helgen som var åkte vi upp till stugan och hade härliga dagar på Trollharen. Så härligt att Lucas inte ville åka hem på söndagen. Tyvärr blev det ingen båttur, men Nova som verkade blivit rädd för båten fick öva på att sitta i den i alla fall. Badade gjorde de små barnen också, metade med. Lucas lyckades dra upp en liten liten abborre själv, även om vi "vuxna" fick hjälpa honom ta av den och sätta på mask. Men om några år så fixar han sånt själv!

Nästa vecka är planen att åka till Hofors några dagar.

Ha en riktigt bra onsdag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar