Besökare

Besökare online idag månad totalt

Sidor

Välkommen upp i mitt klätterträd!

Mitt foto
Mitt namn är Malin Bergroth och det är här mina tankar och funderingar existerar. Jag är en glad tjej som har 5 barn. Sofie (95), Madeleine (97), Hanna (07), Lucas(10) och Nova(11).

fredag 7 juni 2013

Härlig dag

Idag åkte jag och de små ner till biblioteket. Jisses vad fint det blivit efter ombyggnaden. Stort och mycket leksaker och myshörnor på barn/ungdom. Lånade några böcker och en film.

Sedan åt vi lunch på Mc Donalds. Barnen åt som de inte sett mat på en vecka. De passade på att leka lite på "lekplatsen" på Stortorget. Tittade lite i affärer, provade en klänning.

Efter det begav vi oss till Boulongern där Hanna och Lucas lekte medan Nova sov middag. Hanna tordades tom åka i högsta tunneln. Det hade inte jag tordats.

Efter det tog vi bussen till affären och köpte snacks till kvällen samt en varsin glass. Sedan hem och fylla "poolen" med svalkande vatten åt barnen. Funderar på om vi ska åka till Furuvik och bada i morgon.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar