Besökare

Besökare online idag månad totalt

Sidor

Välkommen upp i mitt klätterträd!

Mitt foto
Mitt namn är Malin Bergroth och det är här mina tankar och funderingar existerar. Jag är en glad tjej som har 5 barn. Sofie (95), Madeleine (97), Hanna (07), Lucas(10) och Nova(11).

tisdag 4 juni 2013

Dags igen!

Idag ringde vi HC för att Madeleine har haft hög feber och hosta i en vecka, fick läkartid och läkaren konstaterade lunginflammtion på vänster sida så nu äter hon en ny penicillinkur. Hoppas denna hjälper nu då.

Jag har ju min hosta och täthet i näsan, men efter läkarbesök i fredags är nu allerigtest taget (i alla fall för pälsdjur och pollen). Jag fick kortisonspray till näsan utskrivet eftersom jag var så svullen i näsans slemhinnor att hon inte kunde se om jag har polyper igen, fick dessutom allergitabletter utskrivna så nu är jag något bättre. MEN jag känner av katterna eller åtminstone Socks så fort jag tagit i henne så om inte testet visar kattallergi förstår jag inte vad det är.

Ha en fortsatt bra tisdag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar