Besökare

Besökare online idag månad totalt

Sidor

Välkommen upp i mitt klätterträd!

Mitt foto
Mitt namn är Malin Bergroth och det är här mina tankar och funderingar existerar. Jag är en glad tjej som har 5 barn. Sofie (95), Madeleine (97), Hanna (07), Lucas(10) och Nova(11).

onsdag 12 juni 2013

Sjukdomar och annat

I söndags upptäckte vi att Hanna hade 39 graders feber och där har hon legat sedan dess. Fick läkartid idag så nu får vi se vad som sägs.

Igår fick jag reda på att jag vunnit en ny bilbarnstol, precis den modellen som jag funderat på att köpa åt Nova. Kul, även om det vore roligare med en stor pengavinst. Men man får vara glad för det lilla!

Igår hade Madeleine avslutning i kyrkan, hon var så fin. 1 röd ros fick hon av lärarna och buketten med rosor av mig och hennes pappa.

På återhörande!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar