Besökare

Besökare online idag månad totalt

Sidor

Välkommen upp i mitt klätterträd!

Mitt foto
Mitt namn är Malin Bergroth och det är här mina tankar och funderingar existerar. Jag är en glad tjej som har 5 barn. Sofie (95), Madeleine (97), Hanna (07), Lucas(10) och Nova(11).

onsdag 10 juli 2013

Semesterhälsningar från Gävle

Så då har vi haft semester 1,5 vecka nu. Förra veckan tillbringade vi i Hofors första delen, det blev mycket lek, bad, mata änder mm. Hann med att träffa min barndomskamrat och mammas kusin Ullis, Hanna adopterade henne direkt som extra mamma medan de andra två små var mer tveksamma.

Helgen tillbringades i travets varma lokaler på utställning som anordnades av vår egen klubb GEK. Enbart Socks ställdes ut och hon tog sina två första cert som kastrat, bra utdelning med andra ord. Tyvärr hade vi inte badat henne innan denna gången så pälsen var inte riktigt i topptrim, annars kanske det hade kunnat gå bättre. Vi får vara mer ordentlig inför nästa utställning då det är dags att ta första titeln som kastrat. ;-) Någon gång ska hon väl kunna få BIV eller tom bli nominerad till panelen.

Den här veckan har barnens kusiner varit här i Gävle så det har blivit en hel del bad och lek med de. Nu sover de små och i morgon väntar nya äventyr, förhoppningsvis blir det badväder så vi kan åka till Vårvik en sväng och bada med de.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar