Besökare

Besökare online idag månad totalt

Sidor

Välkommen upp i mitt klätterträd!

Mitt foto
Mitt namn är Malin Bergroth och det är här mina tankar och funderingar existerar. Jag är en glad tjej som har 5 barn. Sofie (95), Madeleine (97), Hanna (07), Lucas(10) och Nova(11).

lördag 27 april 2013

Äntligen helg!

Den här veckan har varit lång, kurs tis-fre och huvudvärk 3 av de 4 dagarna. Men men jag har väl lärt mig lite på kursen i alla fall.

Annars är Sofie inte riktigt återställd, även om hon börjar bli bättre. Madeleine kom hem med feber i onsdags. Hanna har varit hemma med feber ons-fre. Jag vaknade med lite hög temp och febervärk i kroppen idag.

oKrattat gräs på framsidan, skurat altanen på framsidan och Oljat in altanen på framsidan har gjorts under veckan. Idag ska vi skura utemöbler, altanen på baksidan, kratta gräs på baksidan, rensa jordgubbsland, bära fram utemöbler o grill, bära fram gungställning och bak studsmattan. Lite övningskörning ska vi försöka hinna med också. Vi får väl se hur mycket som hinns med.

Ha en bra helg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar