Besökare

Besökare online idag månad totalt

Sidor

Välkommen upp i mitt klätterträd!

Mitt foto
Mitt namn är Malin Bergroth och det är här mina tankar och funderingar existerar. Jag är en glad tjej som har 5 barn. Sofie (95), Madeleine (97), Hanna (07), Lucas(10) och Nova(11).

onsdag 8 maj 2013

Länge sedan...

Jag bloggade nu, det beror mycket på att jag varit sjuk. Med hosta och hög feber, Madeleine har också varit sjuk. Vi var till läkare sista april och då hade jag en sänka på 120 och Madeleine på 151 så vi fick antibiotika utskrivet. Idag är sista dosen på denna så håll tummarna nu, febern är borta men inte hostan.

Men mitt i detta så har Lucas och Nova börjat hosta. Jag bara känner att nu får det vara nog. Snart har hela familjen varit sjuk och Nova 2 ggr på kort tid. *suck*

Fint väder är det och det går framåt med jordgubbslandet på baksidan, väntar på jord från GG och det går långsamt att få. Ska försöka gräva upp det som finns för att få dit pallkragarna idag. Egentligen skulle jag åka och köpa jord samt plantor idag med så det är klart ikväll. I morgon efter lunch åker vi till Hofors för att tillbringa helgen där.

Ha en fortsatt bra vecka!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar