Besökare

Besökare online idag månad totalt

Sidor

Välkommen upp i mitt klätterträd!

Mitt foto
Mitt namn är Malin Bergroth och det är här mina tankar och funderingar existerar. Jag är en glad tjej som har 5 barn. Sofie (95), Madeleine (97), Hanna (07), Lucas(10) och Nova(11).

måndag 22 april 2013

Olyckor och sjukdomar!

När tar det slut? Sofie är fortfarande hostig och orkeslös, igår kväll hade hon över 38 grader igen.

Och Hanna ramlade av hästen igår, tur att hon hade säkerhetsväst och hjälm på sig. Hon klarade sig riktigt bra, största smällen tog hjälmen och västen. Hon fick en hov bredvid ögat dock, men det gick också förvånansvärt bra. Lite svullet och ett litet sår. Idag är hon öm i benet hon föll på och en arm som hon förmodligen sträckte förutom att hon är öm vid ögat vi beröring. Men hon satt upp och red direkt samma dag efter att Sofie hämtat hästen som sprang hem. Och i morgon ska hon rida samma häst igen.

Ha en trevlig vecka, jag ska gå på kurs tis-fre och har inte den minsta lilla lust med det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar