Besökare

Besökare online idag månad totalt

Sidor

Välkommen upp i mitt klätterträd!

Mitt foto
Mitt namn är Malin Bergroth och det är här mina tankar och funderingar existerar. Jag är en glad tjej som har 5 barn. Sofie (95), Madeleine (97), Hanna (07), Lucas(10) och Nova(11).

tisdag 9 april 2013

Magsjuka?

Sent inatt kräktes Nova så jag fick duscha av henne. Ringde 1177 och fick rådet att när hon vaknar skulle hon få frukost och se om hon fick behålla de. Hon var inge intresserad av något, till slut drack hon ca 2 msk mjölk och kräktes upp det direkt. Trodde att nu var det dags att åka in, men senare drack hon pärondryck och åt två tuggor macka. Fick behålla detta och jag gav henne penicillinet strax efter 9, sedan har hon sovit till nu. Just i skrivande stund håller hon på att bajsa och det låter löst. Få se hur hon verkar senare om vi måste ringa in, har tyckt att hon är något sämre idag annars.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar