Besökare

Besökare online idag månad totalt

Sidor

Välkommen upp i mitt klätterträd!

Mitt foto
Mitt namn är Malin Bergroth och det är här mina tankar och funderingar existerar. Jag är en glad tjej som har 5 barn. Sofie (95), Madeleine (97), Hanna (07), Lucas(10) och Nova(11).

fredag 15 februari 2013

Ytterligare en vecka som gått!

Då var det slut på denna veckan med och förhoppningsvis håller sig småbarnen friska nu. Nova har varit riktigt sjuk den här veckan med riktigt hög feber och hosta/ont i halsen. Men idag var hon feberfri så nu hoppas jag att de andra två klarar sig. Tyvärr har Madeleine feber idag och så även min mamma, hoppas att även de blir frisk lika snabbt som Nova.

Äntligen har jag bestämt mig för vilken bil jag ska köpa och har köpt den med. Är så himla nöjd med valet, jag hoppas att det håller i sig när jag ska packa för långfärd första gången. Tyvärr blir jag tvungen att köpa en till vagn som blir lite mindre ihopfälld så det får plats i bilen även vid packning. Ännu ett svårt val och beslut att ta, inte är det någon som kan hjälpa mig heller.

I morgon ska jag leverera flera grejor till två köpare, titta på tapeter med Sofie som fått för sig att hon ev vill ha omtapetserat, köra henne till stallet, kanske låta Hanna och Lucas åka skridskor, bjuda Jonas på mat och titta på melodifestivalen.

På söndag blir det ridlekis för Hanna och denna gången ska vi komma iväg!

Ha en riktigt bra helg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar