Besökare

Besökare online idag månad totalt

Sidor

Välkommen upp i mitt klätterträd!

Mitt foto
Mitt namn är Malin Bergroth och det är här mina tankar och funderingar existerar. Jag är en glad tjej som har 5 barn. Sofie (95), Madeleine (97), Hanna (07), Lucas(10) och Nova(11).

lördag 23 februari 2013

Jisses vad veckorna går!

Då har det gått ytterligare en hel vecka och denna veckan har småbarnen varit friska, törs jag verkligen skriva det? Madeleine och Sofie har dock varit lite krassliga.

Under veckan bestämde sig Sofie för att jag ska få äran att tapetsera hennes rum med, så vi beställde tapeter och idag fick vi hämta de. Hon har själv varit duktig och slipat, spacklat, slipat och spacklat. Slutgiltiga slipningen och grovstädningen innan tapetsering gjorde dock jag. Men nu är det klart för tapeter i hennes rum så nu gäller det bara att vi hittar tid att göra detta på.

Förra veckan beställde jag nytt köksbord och 10 stolar, i onsdags kom det och idag hämtade jag det. Trodde dock det var stapelbara stolar eftersom försäljaren sagt det, men ack vad lurad jag blev. Har i alla fall bestämt mig för att behålla alla stolar och försöka hitta förvaringsplats åt de 4 som vi normalt inte använder i familjen.

I morgon ska vi ut på Owes och titta lite och sedan kl 11 ska jag tatuera mig. Det kommer bli sketa snyggt! Bildbevis kommer i morgon. Sedan på em ska vi äta tårta hos Jonas med barnen för att Lucas fyller år på söndag. Söndag är det träning och tapetsering som gäller.

Ha en riktigt bra helg på er alla!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar