Besökare

Besökare online idag månad totalt

Sidor

Välkommen upp i mitt klätterträd!

Mitt foto
Mitt namn är Malin Bergroth och det är här mina tankar och funderingar existerar. Jag är en glad tjej som har 5 barn. Sofie (95), Madeleine (97), Hanna (07), Lucas(10) och Nova(11).

lördag 2 februari 2013

Veckan som gått!

Under veckan som gått har barnen varit hemma från dagis några dagar, Nova blev hemskickad pga lös mage på onsdagen. Jag blir så irriterad på dagispersonalen ibland som är så himla löjliga. Hon bajsade ju inget löst hemma sedan. Vad är detta liksom?

Satte ut bilen på annons för ett tag sedan och i veckan blev den såld, till det pris jag ville ha. Så nu är det bara att leta ny bil. Jag skulle vilja köpa en Volvo XC90, men de finns inte att få tag i för det pris jag är villig att betala så jag får tänka om. Just nu är det väl Citroen C8 som står närmast till buds. Men jag såg också Kia Carnival på annons, undrar hur den är. Får kolla upp det.

Igår fredag var mina föräldrar här och åt tacogratäng. Barnen gillar verkligen när de är här och äter, Lucas levde upp lite extra och ville gärna att de skulle komma idag med! Härligt!

Idag har vi som ni såg i förra inlägget varit och barnen fick åka skridskor, sedan fikade vi hos grannen. Dagen avslutades med pizza till middag och snax framför melodifestivalen och alla tre småttingar höll ut hela vägen.

I morgon är det första gången på ridlekis för Hanna, hoppas det går bra och hon fortfarande tycker det är roligt. Ha en bra avslutning på helgen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar