Besökare

Besökare online idag månad totalt

Sidor

Välkommen upp i mitt klätterträd!

Mitt foto
Mitt namn är Malin Bergroth och det är här mina tankar och funderingar existerar. Jag är en glad tjej som har 5 barn. Sofie (95), Madeleine (97), Hanna (07), Lucas(10) och Nova(11).

tisdag 26 februari 2013

Lucas 3 år

Då har Lucas fyllt 3 år, han blev firad i lördags hos pappa med farmor och farfar. Även jag och Sofie var ner och åt lite tårta. Då fick han vind/regnkläder, 1 skjorta, blixten mc queen dator och blixten målarbok.

Igår var det dags för oss att fira honom lite. Mormor och morfar kom och vi fikade cup cakes och hallontårta. Han fick massor av paket som innehöll: bärgarn som brandbil (bil), 3 t-shirts, 1 långärmad skjorta, jeans, 1 kortärmad skjorta, en långärmad tröja, långtradare med texten "Lucas on tour" och sist men inte minst en el fyrhjuling. Jisses vilket minspel som utspelades i Lucas ansikte när morfar kom med kartongen och han såg bilden till vi öppnade kartongen och han såg att den verkligen innehöll det som var på bilden. Men sedan blev han lite feg när han testat den inomhus. Jag fick lirka lite innan han vågade testa igen. Till slut gick vi ut en stund så han fick prova utomhus och han hade kunnat åka runt på den hela kvällen om han hade fått.

Nu är det vardag igen och jag har kurs via internet i 4 dagar nu inom test för att kunna jobba som testare/testledare inom IT.

Ha en riktigt bra vecka alla ute i cybervärlden.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar